Աղջիկն և հացը

Մի անգամ հացը աղջկան հարցրեց․

-Աղջի՜կ,  ուտելիքներից ո՞րն է օգտակարը։

Աղջիկն ասում է․

— Օգտակարը  դեղձն է, որովհետև նա քաղցր է ու շատ համեղ։

— Դեղձը  միրգ է, իսկ ես հաց։ Դու մեզ չես կարող համեմատել։Դեղձը չես կարող շատ-շատ  պահել, նա կփչանա և համեղ չի լինի։Դեղձն ունի օգտակար վիտամիններ,  բայց նրան, որ շատ պահենք նա կփչանա։Ես կերակրում եմ մարդկանց, ամբողջ տարին մարդիկ չեն կարող դեղձ ուտել, դեղձը միշտ չէ, որ կա տարվա բոլոր եղանակներին։Առանց ինձ մարդիկ չէին կարողան ապրել, սնվել, բացի այդ ես կերակրում եմ կենդանիներին էլ։

-Դու ճիշտ էիր ասում, դու օգտակար ես, քան դեղձը, որովհետև դեղձը  օգտակար է ,բայց նա կփչանա, որ նրան շատ-շատ պահես։

-Ես օգտակար եմ, քան դեղձը, որովհետև ես պատրաստված եմ ցորենից, իսկ ցորենից հաց են պատրաստում։ Բացի այդ ինձ մարդիկ այդքան չեն մշակում, ինչպես դեղձի ծառին։ Ես միանգամից եմ բերք տալիս, իսկ դեղձի տնկին պետք է աճի, մեծանա, որ հետո նոր պտուղ տա։ Մարդ պետք է շատ հետևի, խնամի , որ դեղձը պտուղ տա։ Իսկ ինձ միայն ցանում են և ջրում։

 

 

 

 

Leave a Reply