Ձեռքերի գանգատը

Գիտե՞ք, որ ձեռքերը գանգատվում են։ Մի հավատացեք։Մի անգամ իմ բախտը բերեց, ես  լսեցի՝  ինչպես են իմ ձեռքերը   գանգատվում։ Նրանք, բողոքում էին, որ իրենց ես շատ եմ տանջում։

Բայց ինձ շատ մարդիկ չհավատացին, որ ձեռքերը գանգատվում են։ Ինձ ասում էին սուտասան, որովհետև չէին հավատում, որ ձեռքերը գանգատվում են։ Հետո ես գնացի մի մարդու մոտ, որը ամեն ինչ գիտեր նաև իմ կյանքի մասին։Ես գնացի նրա մոտ և նրան ասացի․

-Իմ ձեռքերը անտանելի են։ Ես ասում եմ, որ իմ ձեռքերը գանգատվում են, իսկ մարդիկ չեն հավատում։

Նա  պատասխանեց․

-Դու պետք է զգույշ լինես այն մարդկանցից, ովքեր քեզ ասում են սուտասան։ Բայց դու ճիշտ ես ասում ձեռքերը գանգատվում են։

-Լավ, ես կփորձեմ  զգույշ լինել նրանցից։

Նա գնում է շոշափում է  ծառերին  և ասում․

-Սա հաստատ  փայտ է։

Նա գնում է  և շոշափում է  թիթեռնիկին և ասում․

-Սա մի ծիտ է։

Նա մտածում է, որ իր ձեռքերը արդեն լավ չեն շոշափում  և  սխալ են հուշում իրեն։ Հետո հասկացավ , որ շատ է հոգնել, դրա համար էլ չի զգում իր ձեռքերի շոշափածը։ Ձեռքերն  էլ գանգատվեցին և ասացին, որ հաճախ խնամի իրենց, թույլ տա մի փոքր հանգստանալ, չէ որ ամբողջ օրվա ընթացքում իմ փոխարեն իրենք են աշխատում, ինձ խնամում։

Leave a Reply