Իմ մեդիահմտությունները

Word ծրագիր՝՝

Ես գիտեմ աշխատել  word ծրագրով։  Այդ ծրագրում կարողանում եմ՝  գրել, աղյուսակ գծել, նաև կարողանում եմ դնել նկար։Word-ում կաող եմ տառաչափը մեծացնել, փոքրացնել,  կարող եմ էջը ձևավորել։Ես կորողանում եմ  տառը հաստացնել, կարողանում եմ  է տողերը համարակալել։Word ծրագրում կարող եմ  աղուսյակ գծել և մեջը գրել։Ես Word ծրագրում կարող եմ հղում դնել։

 

Paint ծրագիր՝

 

Ես գիտեմ աշխատել Paint  նկարչական  ծրագրով։Այն նախատեսված է նկարելու համար։ Paint-ում կան շատ գործիքներ։Paint-ով ես ունեմ արդեն շատ նկարներ։ Paint-ով նկարելը սկզբից դժվար է թվում, բայց երբ ծանոթանում ես բոլոր գործիքներին, աշխատելը հեշտանում է։Paint ծրագրում կարելի է դնել նկար և նկարել։Կարելի է էջը փոքրացնել և մեծացնել։Paint ծրագրում կարող եմ նկար դնել և նկարել։Ես շատ եմ սիրում Paint ծրագիրը։

 

Power point ծրագիր՝

Power point ծրագիրը ես շատ եմ սիրում։  Power point ծրագրում կարող եմ  ծևավորել էջը։ Կարող եմ գունավորել տառերը։Power point ծրագրում կարող եմ նյութեր պատրաստել։Առաջին էջում պետք է գրել վերնագիրը օրինակ՝ Իմ մեդիահմտությունները։ Կարող եմ Power point ծրագրում նկար դնել։ Power point ծրագրում  կարելի է  պատկերներ դնել։

 

Բլոգ՝

Ես գիտեմ աշխատել իմ բլոգով, ես բլոգավար եմ, օգտվում եմ բլոգի գործիքաշարից ։ Բլոգում կարող եմ ինչ-որ մի բան հրապարակել,  հետո խմբագրել։Կարող եմ  բլոգը  ձևափոխել։Մինչև մտնելը  պետք է մուտք գործել։Եթե ես պետք  է մի նոր բան հրապարակեմ  պետք է սխմեմ նոր post և կարող եմ գրել հրապարակել ու խմբագրել։ Ես  գիտեմ մտնել իմ ուսուցչուհու բլոգ և պետք նյութերը վերձնել։Կարողանում եմ հղում դնել բլոգ։Ես իմ բլոգում ունեմ 294 post:

 

Leave a Reply